أنت غير مسجل في منتديات رداع الثقـافيـة . للتسجيل الرجاء إضغط هنـا

فعاليات المنتدى

راديو رداع

الفعاليه 2

.:: الفعالية 3 ::.

آخر 10 مواضيع
يخت وزير الدفاع السعودي يبهر الجميع خلال عبوره قناة السويس       الألوان الزاهية التقليدية أصابتك بالملل؟ هذا دليلك للملابس الجريئة       الأمم المتحدة: الكوليرا تقتل 97 شخصا في اليمن       فرنسا: إيمانويل ماكرون يصبح رسميا ثامن رئيس للجمهورية الفرنسية الخامسة       طرق فعالة للوقاية من عدوى المعدة في فصل الصيف       مسجد الملك       هل تعلم ان هناك من يمتص طاقتك       السعودية تقرر معاملة الفرنسيين بالمثل في تأشيرات السفر       الحذاء الأحمر       التصويت على المواضيع المرشحة لمسابقة الموضوع المميز      
العودة   منتديات رداع الثقـافيـة > منتديات رداع الإجتماعية > منتــــدى الرجـــل

منتــــدى الرجـــل كل مايخص آدم

الإهداءات
: ‏_ عيشوا اللحظه وتعمّقوا فيها واغمروها بكل مشاعركم لأن الحياة ما فيها إعاده حياة💭💞     : اللهم بلغنا رمضان. .. وبارك لنا فيه     : خلف نافذة الليل ..قلوب تعيش على أنصاف الممكن وتحلم بـ الكثير من المحال !!!     : قود مورنينق     : صباح جميل يزيل الألم وروح قوية تهزم الضعف وفرح مهما كان صغيرا يمحو بعض الحزن     : قريباً رداع FM انتظرونا باسلوب جديد وطريقه جديده مع ضيف من عمالقة المنتدى     : على خطايانا يجب أن نبكي حقًا وليس على أي هجر أو أي فراق أو أي مرض أو أي موتٍ وذلك حال الذين قدروا الله حق قدره.     : لك الحمد حتى ترضى و لك الحمد إذا رضيت و لك الحمد بعد الرضى     : أهلا وسهلا فيك " ابو ريم " منور المنتدى     : أهلا و سهلا ومرحبا بك " ابو ريم السريحي " و ارحبت     : حريصون على ذلك و لن يغلق مرة أخرى إن شاء الله     : الله يديم منتدانا الغالي...حسن إحرص على أن لا يُغلق مرة أخرى...هو عائلتي...هو متنفسي الوحيد..هو حبيبي...مساؤكم طهر    

قديم 29-11-2009, 08:17 PM   #1
مشرف سابق

الصورة الرمزية AlGhaZi
AlGhaZi غير متواجد حالياً

اوسمتي
3 
افتراضي 23 سؤال أتحداك تجاوب بس بصراحة

لو أنت رجل جاوب على الأسئلة هي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اعجبنى فنقلته لكم.....

هتجاوب على كام سؤال بصراحة و هتطلع من هنا زي الفل

مش عاملى فيها شيرلوك هولمز جاوب يا ناصح منك ليه

>
>
>
>
>

1- بتكلم بنات ع النت ولا؟

2- عندك كام إميل بنت؟

3- وايه حدود علاقتك بيهم؟

4-ويا ترى طلبت تشوف صورة بنت قبل كده على النت ؟

5- ايه وجهه نظرك في البنات اللي بتكلم ع النت؟

6- هل حبيت او اعجبت ببنت من ع النت ؟

7-وترضي ان اختك تكلم ولاد ع النت ولا ؟ وليه؟

8- رد فعلك لو لقيت اختك بتكلم ولد ع ميل ؟ وليه؟

9- وترضي ان اختك تحب واحد من ع النت ؟ وليه؟

10- وهل ترضى اختك توري صورتها لولد على النت كصداقة محترمة ؟

11-تفتكر لية البنت لما بتكلم الولد على الميل بتعتبره زى اخواها لكن هو بيفرق بينها وبين اخته ؟

12-هل بتاخد الانطباع على شخصية البنت من شكلها وطريقه لبسها؟

13- اكتر حاجه بتلفت نظرك لأي بنت؟

14- امتي تقول ع البنت انها مش محترمه؟

15-ولما تشوف بنت لابسها محترم وماشية في الشارع في حالها واتعاكست هل هتدخل ولا هتقول وانا مالي ؟

16-هل عاكست قبل كده ؟؟ ولو كنت عاكست مش بتتخيل اللي بتعاكسها دي مكان ممتك او اختك او حبيبتك او مراتك؟

17-ولو لقيت رقم ولد على موبيل اختك هيبقى ايه تصرفك ؟ هتقول لها انك دورت وراها ولا هتكلمه ولا هتسألها بهدوء ؟ ولا هتقول لاهلك؟

18-لو عرفت ان صحبك بيحب اختك هيبقى ايه رد فعلك ؟ مع ان حبه ليها محترم وكويس؟

19- هل ممكن تدخل صحابك البيت ولا مدام في ممتك واختك مترضاش ؟ وهل ده عدم ثقة ؟

20- عايز اعرف رد فعلك لو كنت ماشي مع حبيبتك ولقيت اختك ماشية مع واحد ماشية رومانسية هيكون رد فعلك ايه مع العلم ان معاك حبيبتك ؟

21- عمرك طلبت من بنت رقم موبايلها ؟ او اتعلقت بيها يعنى لدرجه انك تطلب رقم موبايلها ؟

22- قولي رأيك في البنت\الشاب عموما ؟

23- انت ممكن تمسك بنت من اديها اللى بتوجعها وتهددها مثلا؟؟

24- لو كنت بتحب وحدة واتجوزتها واكتشفت انها كانت متجوزة فى السر هتعمل اييييييه؟؟؟؟؟؟؟

25_ لو انت بتحب وحده وصحبك بيحبها هل هتسبها لصحبك ولا لاء؟؟؟؟ولا هتشوف هى بتحب مين ؟؟؟؟ولو هى بتحبك هل تسبها عشان صحبك ولا هتكمل ؟؟؟؟؟؟

26_ اتسليت بكام بنت قبل كدة يعنى قلتلها بحبك او لمحت وانت مكنش بتحبها كنت بضيع وقت؟؟؟؟؟؟

27_ لو انت روميو تختار مين تبقى جوليت من على النت مرة ومن ارض الواقع مرة تانية ؟؟؟؟؟؟؟

28_ايه اللى يخليك تهدد بنت انت كنت بتكلمها ميل او تلفون ؟؟؟؟؟

29_ايه اللى ممكن يخليك تغير فكرتك عن بنت انت كنت بتكلمها؟؟؟؟؟

30- وعايزين نعرف بقي اكتر سؤال مش عاجبك ومكنتش عايز ترد عليه هو ايه ؟

31- اكتر بنت من على المنتدى اتشديت لشخصيتها اوي ؟؟؟؟؟

32- كذبت فى كام سؤال يا برنس؟؟؟

33- ايه رايك فى الموضوع بصراحه؟؟

أرجو الرد بصراااااااااااحة

الموضوع الأصلي: 23 سؤال أتحداك تجاوب بس بصراحة الكاتب: AlGhaZi المصدر:

23 schg Hjp]h; j[h,f fs fwvhpm Hjp]h; j[h,f fs fwvhpm

توقيع : AlGhaZi

قديم 30-11-2009, 01:43 AM   #2
مراقب سابق
ابو محمد

الصورة الرمزية عادل مرجان
عادل مرجان غير متواجد حالياً

افتراضي رد: 23 سؤال أتحداك تجاوب بس بصراحة

1- بتكلم بنات ع النت ولا؟
لاوبقوه
2- عندك كام إميل بنت؟
2)هتميل(1)ياهو
3- وايه حدود علاقتك بيهم؟
ههههههههه لاتوجد معي علاقات اصلا
4-ويا ترى طلبت تشوف صورة بنت قبل كده على النت ؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اذا مااكلم اكيد ما طلب خخخخ
5- ايه وجهه نظرك في البنات اللي بتكلم ع النت؟
تكلم في المسنجر او الشات ماتستحي
6- هل حبيت او اعجبت ببنت من ع النت ؟
الحمد لله لا اتخل الشات ولا اكلم على المسنجر فلااعجاب

ممكن اعجبت ببنت من خلاال المنتدى بفصاحتها او ببلاقتها او بعلمها او بخلاقها فقط لاغير
7-وترضي ان اختك تكلم ولاد ع النت ولا ؟ وليه؟
ههههه انا لا انت او انتى تكوني قده لمن فب الببيت فذا شافوك ماتزم فهم يحترموك ويمشو نهجك

انا لا ارضاءطبعا نقصد مسنجر ودردشه

8- رد فعلك لو لقيت اختك بتكلم ولد ع ميل ؟ وليه؟
صعبه الكلمه الطيبه تكسر الحجر
9- وترضي ان اختك تحب واحد من ع النت ؟ وليه؟
لا بس بدون ليه
10- وهل ترضى اختك توري صورتها لولد على النت كصداقة محترمة ؟
اصلا مافيه صداقه محترمه ع النت
11-تفتكر لية البنت لما بتكلم الولد على الميل بتعتبره زى اخواها لكن هو بيفرق بينها وبين اخته ؟
لنها ماتستاهل تصير زي اختها مافيها اخلاق؟
12-هل بتاخد الانطباع على شخصية البنت من شكلها وطريقه لبسها؟
لا
13- اكتر حاجه بتلفت نظرك لأي بنت؟
اخلاقها
14- امتي تقول ع البنت انها مش محترمه؟
عندما تكلم على المسنجر والشات الشباب بقصد التسليه
15-ولما تشوف بنت لابسها محترم وماشية في الشارع في حالها واتعاكست هل هتدخل ولا هتقول وانا مالي ؟
حسب المكان والزمان يعني اذا انا بعيد عن التسائل او الشبه عادي
16-هل عاكست قبل كده ؟؟ ولو كنت عاكست مش بتتخيل اللي بتعاكسها دي مكان ممتك او اختك او حبيبتك او مراتك؟
نعم عاكست بس واحده زوجتى خخخخخخخخخ
17-ولو لقيت رقم ولد على موبيل اختك هيبقى ايه تصرفك ؟ هتقول لها انك دورت وراها ولا هتكلمه ولا هتسألها بهدوء ؟ ولا هتقول لاهلك؟
اتحر سبب وجود النبر وبعدين اشوف
18-لو عرفت ان صحبك بيحب اختك هيبقى ايه رد فعلك ؟ مع ان حبه ليها محترم وكويس؟
الحب مش حرم اذا كان شريف يعني صاحبي يعرفها من ايام الطفوله عادي اذ لم يكون هناك اي شي مرتبط بين الا اثنين
19- هل ممكن تدخل صحابك البيت ولا مدام في ممتك واختك مترضاش ؟ وهل ده عدم ثقة ؟
نحن نعرفا عاداتنا وتقاليدنا الضيافه واجبه علىنا
20- عايز اعرف رد فعلك لو كنت ماشي مع حبيبهنتك ولقيت اختك ماشية مع واحد ماشية رومانسية هيكون رد فعلك ايه مع العلم ان معاك حبيبتك ؟
انت تقوال حبيبتك وما قلت زوجتك
جزاك تشرب من الكاس الاذي اسقيت غيرك
يعني انت تمشي معا بنات الناس وتبي اختك محد يمشي معها
21- عمرك طلبت من بنت رقم موبايلها ؟ او اتعلقت بيها يعنى لدرجه انك تطلب رقم موبايلها ؟
لالالالالالالالالالالالالالا
22- قولي رأيك في البنت\الشاب عموما ؟
عادي ويش تبيني لقوال مافي شي ينقال
23- انت ممكن تمسك بنت من اديها اللى بتوجعها وتهددها مثلا؟؟
طيب وبعدين خير ياطير
24- لو كنت بتحب وحدة واتجوزتها واكتشفت انها كانت متجوزة فى السر هتعمل اييييييه؟؟؟؟؟؟؟
حسبي الله ونعم الوكيل
25_ لو انت بتحب وحده وصحبك بيحبها هل هتسبها لصحبك ولا لاء؟؟؟؟ولا هتشوف هى بتحب مين ؟؟؟؟ولو هى بتحبك هل تسبها عشان صحبك ولا هتكمل ؟؟؟؟؟؟
هاذ مش حب الحب المشترك مافيه خير
26_ اتسليت بكام بنت قبل كدة يعنى قلتلها بحبك او لمحت وانت مكنش بتحبها كنت بضيع وقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لالالالالالالالالالالالا
27_ لو انت روميو تختار مين تبقى جوليت من على النت مرة ومن ارض الواقع مرة تانية ؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخ ولا روميو بلا بطيخ
28_ايه اللى يخليك تهدد بنت انت كنت بتكلمها ميل او تلفون ؟؟؟؟؟

29_ايه اللى ممكن يخليك تغير فكرتك عن بنت انت كنت بتكلمها؟؟؟؟؟

30- وعايزين نعرف بقي اكتر سؤال مش عاجبك ومكنتش عايز ترد عليه هو ايه ؟

31- اكتر بنت من على المنتدى اتشديت لشخصيتها اوي ؟؟؟؟؟

32- كذبت فى كام سؤال يا برنس؟؟؟
الحمد لله انى صادق في جميع الاسئله
33- ايه رايك فى الموضوع بصراحه؟؟

مش بطال بس فيه اسئله كنت افضل عدم وجودها

توقيع : عادل مرجان

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
23 , أتحداك , تجاوب , بس , بصراحة , سؤال